در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است
سرخط خبرها

مسیر اتصال تقاطع چهارسطحی آزادگان به پل مهندس پرتوی افتتاح شد

  • کد خبر: ۷۵۷۷۶
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مسیر اتصال تقاطع چهارسطحی آزادگان به پل مهندس پرتوی افتتاح شد
شهردار مشهد گفت: مسیری جدید برای رسیدن به شاندیز اجرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز،محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، در مراسم افتتاح مسیر دسترسی تقاطع آزادگان به کنارگذر شاندیز گفت: این پروژه پیچیده بود و مشکلات فراوان داشت، واقعا فکر نمی‌کردم به اتمام برسد. پیگیری‌های مستمر آقای کاظمی سبب به انجام رسیدن آن بود.
وی افزود: اینکه دسترسی به طرقبه و شاندیز از یک مسیر تردد انجام می‌شد نقص بود که این نقص برطرف شد. شرکت‌های خدماتی نیز بسیار در انجام این پروژه‌ها موثر بودند.
به گفته وی، چپگرد غیرهم‌سطح برای انتقال از باند رفت پل پرتوی به طرقبه بسیار مهم است. ما به خاطر نداشتن دسترسی جایگزین شرایط سختی داشتیم، اما اکنون دسترسی به شاندیز اضافه شده نوبت به دسترسی چپگرد پل پرتوی به طرقبه است.
شهردار مشهد ادامه داد: امیدوارم شورای جدید در ۶ ماهه دوم سال که ترافیک کمتر است این کار را انجام دهند.در ابتدای این دوره همه می‌گفتند سازمان عمران باید تعطیل شود، اما اکنون این سازمان موفق است.

 

برای حل ترافیک بولوار وکیل‌آباد طرح‌های مختلف با هزینه‌های سنگین وجود داشت

خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، در مراسم افتتاح مسیر دسترسی تقاطع آزادگان به کنارگذر شاندیز گفت: برای حل ترافیک بولوار وکیل‌آباد طرح‌های مختلف با هزینه‌های سنگین وجود داشت، اما در نهایت در جلسات با متخصصین شهرداری و پلیس راهور و... چندین پازل طراحی شد که این پروژه یکی از آنهاست.

وی افزود: در مرحله بعدی تلاش شد از انتقال ترافیک بزرگراه امام علی (ع) به وکیل‌آباد جلوگیری شود که پروژه امروز به همین دلیل است.

به گفته وی، در اوج ترافیک هر ساعت ۷۵۰۰ خودرو به سمت طرقبه و شاندیز حرکت می‌کردند. ۲۶۰۰ خودرو از طریق بزرگراه امام علی (ع) بود. بالغ بر هزار سفر از بولوار وکیل‌آباد به اینجا منتقل می‌شود، این مسیر به پارک چهل بازه هم خدمات می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->